Wintertennis via Facet

Facet Ridderkerk is op zoek naar enthousiaste spelers voor het tennis winterseizoen. Er wordt wekelijks gespeeld op de (binnen)banen van Reyerparc.

Als je gezond ouder wilt worden is het enorm belangrijk om te blijven bewegen. Tennis is de ideale sport om ook op oudere leeftijd te spelen. Tijdens het winterseizoen wordt er gespeeld op de schitterende binnenbanen van Reyerparc. Is het erg lekker weer, dan kan er ook altijd uitgeweken worden naar de mooie buitenbanen. Een mooi alternatief die niet elke vereniging heeft. De banen hebben een goede zachte ondergrond en dat is beter voor de gewrichten en zal zorgen voor minder blessures.

Facet Ridderkerk biedt op verschillende momenten in de week tennis aan zoals dinsdag- en vrijdagmiddag van 14.00 – 15.00 uur en op vrijdagmorgen van 09.00 – 10.00 uur. Coördinator Gerry van Riemsdijk maakt voor de middaggroepen elke week een andere indeling. Er wordt gespeeld op 5 banen van 14.00 tot 15.00 uur. Op vrijdagmorgen wordt er gespeeld op 2 banen.

Voor alle dagen wordt gezocht naar vaste spelers of invallers. Goed kunnen tennissen is niet belangrijk maar enige ervaring zou wel fijn zijn. Plezier in het spel en gezelligheid staan centraal. Het winterseizoen loopt van september t/m maart. Vooraf of na afloop is er de mogelijkheid om gezellig met elkaar wat te drinken. Lijkt het u leuk om een balletje te slaan? Dan bent u van harte welkom om aan te sluiten. Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of per e-mail jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl