Zonnig en succesvol Senior Plus Toernooi RLTC

RLTC kijkt terug op een zeer succesvolle editie van het jaarlijkse Senior Plus Toernooi. Na een hartelijke ontvangst met koffie/thee en wat lekkers streden op zaterdag 6 augustus 2022 op het zeer zonnige tennispark in Ridderkerk Bolnes 40 deelnemers in 5 verschillende poules om de winst.

Gezelligheid stond bovenaan en tussen het tennissen door was er een fantastische lunch, verzorgd door Myrna Tholens. Al met al een heerlijke tennisdag en een door Brigitte Keijzer, Hans van Oosten en Riet Bolink zeer goed georganiseerd toernooi. Op naar volgend jaar!

Op de foto (van links naar rechts) de poulewinnaars: Herman Hartgers en Leo Molenaar (MIX6/7), Eveline van der Zeeuw en Peter Bosselaar (GD7), Greet Wessels en Ciska de Ruiter (DD7), Yvonne Slok en Melanie Spelde (DD8) en Carla en Jan Koopman (GD8). |RLTC