Zware nederlaag HBM Dakbedekking/Taveri

De tafeltennissers van HBM/Taveri zijn er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de play-offs in de Hoofdklasse. Na de goede resultaten van afgelopen weken hadden de Ridderkerkers, na een uiterst slecht begin, goede hoop gekregen zich alsnog te kunnen voegen bij dit selecte gezelschap. Afgelopen vrijdagavond werd deze hoop echter hardhandig de grond in geboord na een kansloze 1-9 nederlaag in de thuiswedstrijd tegen Salamanders uit Wateringen. Alleen Patrick Weijers wist de spreekwoordelijke eer te redden.

Door het zware verlies is de formatie uit Ridderkerk in de ranglijst weer op een positie net boven de degradatiestreep beland. Met nog een wedstrijd te gaan in het reguliere gedeelte van de competitie (uit tegen de uiterst sterke koploper de Teffers uit Roelofarensveen) lijkt het er op dat er in de play-downs er na serieus tegen degradatie gestreden zal moeten gaan worden.