Love Songs are Back Again

Love Songs are Back Again is een programma voor al die luisteraars aan de andere kant van de radio. Sfeervolle muziek waarvan de inhoud door de luisteraars kan worden beïnvloed.

Regelmatig worden in de Ridderkerkse wandelgangen verzoekjes bij de presentator ingefluisterd. Met name onze schare luisteraars, die op zondagavond de religieuze programma’s volgen, blijven voor het naar bed gaan meestal nog even hangen.

Op donderdagmorgen (herhaling) luistert er een heel ander publiek naar de uitzending van Love songs. Huisvrouwen en werkers hangen dan aan de radio.

Het is dan ook zaak de goede verhouding te vinden binnen het Love songs genre zodat op zondag en vrijdag naar het zelfde programma geluisterd kan worden. Naar idee van Hans en de Radio Ridderkerk redactie lukt dit aardig.

Zondagavond van 22.00 – 24.00 uur
Donderdag van 10.00 – 12.00 uur (herhaling)

Programmatechniek: Hans Muntz

Reacties en suggesties : lovesongs@rtvridderkerk.nl