Riddersportshow

Elke zaterdagmiddag is het tijd voor lokale sport op Radio Ridderkerk met de RidderSportShow. Tijdens elke uitzending hoor je live verslag van de lokale sportverenigingen, van voetbal tot honkbal en van korfbal tot handbal. Daarnaast zijn er bij bijzondere sportactiviteiten, zoals de RopaRun en het Ridderkerk Toernooi, extra uitzendingen rondom deze sportactiviteiten wanneer dat mogelijk is.

De RidderSportShow is elke zaterdagmiddag live te horen van 14:00 uur tot 17:00 uur. Het programma kent een korte zomer- en winterstop, welke gelijk loopt met de stops van de sportverenigingen.

Heb je als sporter of vereniging iets te melden? Laat het ons weten via sport@rtvridderkerk.nl

De eindredactie van het programma is in handen van Celwin Frenzen.

Op zoek naar jou!

Bij de RidderSportShow zijn we op zoek naar jou! Lijkt het je leuk om verslag te doen bij jouw eigen vereniging? Of wil je liever in de studio als (lijn)technicus of presentator aan de slag? We zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s! Heb je interesse? Stuur dan een mail naar sport@rtvridderkerk.nl