Gemeenteraadsverkiezingen 2022

CDA Ridderkerk in ’Politiek Café in Verkiezingstijd’

Op zaterdag 12 februari 2022 wordt de vijfde aflevering uitgezonden van het wekelijkse Politiek Café in Verkiezingstijd bij Radio Ridderkerk. Dit als opmaak naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022. In de komende weken is telkens een uur lang een partij te gast in de studio om haar verkiezingsprogramma toe te lichten.

Presentator Eric Harreman gaat op zaterdag 12 februari 2022 in gesprek met onder andere Ton Overheid, Victor Mijnders en Marcella van der Heijde-Keijzer van het CDA Ridderkerk. Ton Overheid is lijsttrekker en huidige raadslid voor de partij in de gemeenteraad. Victor Mijnders is ook raadslid en staat op de nieuwe kieslijst op de tweede plaats. Marcella van der Heijde-Keijzer staat als derde op de kieslijst. Het verkiezingsprogramma is inmiddels bekend en heeft als motto ‘Zij aan Zij voor Ridderkerk’ meegekregen.

Victor Mijnders

De uitzendingen van Politiek Café in Verkiezingstijd vinden plaats in de studio van RTV-Ridderkerk op zaterdagen tussen 12.00 en 13.00 uur. Het ter plaatse bijwonen van de uitzendingen als gast is helaas niet mogelijk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat te zien is via Ziggo digitale tv kanaal 36, Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.