De leden van Leefbaar Ridderkerk hebben dinsdagavond 11 januari 2022 tijdens de tweede ledenvergadering de nieuwe kandidaten gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.

Tijdens de eerste algemene ledenvergadering eind vorig jaar, konden de leden zich al uitspreken over de nieuwe lijsttrekker – Karin Kayadoe – die wederom de kar zal trekken bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Kayadoe is enthousiast over haar kandidaten. “We hebben wederom een lijst met enthousiaste kandidaten waar we trots op zijn. Ik heb er bijzonder veel zin in om met dit team de komende maanden aan de slag te gaan”. Op de lijst staan veel nieuwe namen, Ronald Lapaer op nummer 2 en Richard Swarttouw op nummer 3 en Trudy van Nieuwenhuizen op plek 4. Thom Nugteren staat op de vijfde plek. Ook nieuwe gezichten op de zesde en zevende plaats, Natalya Roelofs en Arie Ouwens. De lijst wordt gecomplementeerd door Annemieke Kroeze op 8, Jeannette Ouwens op 9 en William Mulder op 10. Aan het einde van de lijst staan Arjan Nugteren, Michel Ouwens, Ben Neuschwander, Hans v/d Geest en Keshia van der Geest.

Tijdens deze tweede ledenvergadering hebbende leden ook het vernieuwde verkiezingsprogramma vastgesteld. Het verkiezingsprogramma zal binnenkort ook beschikbaar zijn op de website www.leefbaarridderkerk.nl. Belangstellenden kunnen het verkiezingsprogramma hier downloaden of opvragen bij het secretariaat.

Het campagneteam van Leefbaar Ridderkerk zal de komende maanden – gehuld in geel en blauw – regelmatig te zien zijn in de Ridderkerkse wijken. Burgers worden uitgenodigd om te praten over de toekomst van Ridderkerk.