Gemeenteraadsverkiezingen 2022

VVD Ridderkerk in ’Politiek Café in Verkiezingstijd’

Op zaterdag 22 januari 2022 wordt de tweede aflevering uitgezonden van het wekelijkse Politiek Café in Verkiezingstijd bij Radio Ridderkerk. Dit als opmaak naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022. In de komende weken is telkens een uur lang een partij te gast in de studio om haar verkiezingsprogramma toe te lichten.

Presentator Eric Harreman gaat op zaterdag 22 januari 2022 in gesprek met Edward Piena en Linda Klaver van de Ridderkerkse afdeling van de VVD. Edward Piena is lijsttrekker en huidige raadslid voor de partij in de gemeenteraad. Hij werd in 2019 uitgeroepen tot Politicus van het Jaar.

Linda Klaver is de nummer twee van de kieslijst. Het verkiezingsprogramma is inmiddels bekend. ,,Het is een goed doordacht, breed programma, waarin we onze plannen voor alle belangrijke zaken voor Ridderkerkers behandelen. Het zijn thema’s die onze inwoners echt raken. De VVD Ridderkerk gaat, zoals mensen dat al jaren van ons gewend zijn, moeilijke onderwerpen niet uit de weg. Zeker in deze lastige tijden is het belangrijk voor inwoners en ondernemers om te weten dat er voor hun belangen wordt opgekomen‘’, beschouwt Edward Piena het programma van de VVD.

Meer info op website VVD Ridderkerk.

De uitzendingen van Politiek Café in Verkiezingstijd vinden plaats in de studio van RTV-Ridderkerk op zaterdagen tussen 12.00 en 13.00 uur. Het ter plaatse bijwonen van de uitzendingen als gast is helaas niet mogelijk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat te zien is via Ziggo digitale tv kanaal 36, Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.