Gemeenteraadsverkiezingen 2022

VVD Ridderkerk brengt verkiezingsprogramma als Luisterboek

Op zaterdag 22 januari 2022 werd in de tweede aflevering van de wekelijkse serie Politiek Café in Verkiezingstijd gesproken met de VVD Ridderkerk.

Presentator Eric Harreman ontving in de studio van Radio Ridderkerk lijsttrekker en raadslid Edward Piena en Linda Klaver, die bij de komende verkiezingen als tweede op de lijst staat voor de VVD.

In het gesprek kwam verschillende onderwerpen naar voren. ,,Veiligheid komt voor ons op de eerste plaats. Gezien de incidenten in de afgelopen maanden, zoals steekincidenten, schietincidenten en overvallen. Dat zorgt er voor dat de inwoners van Ridderkerk zich veel minder veilig voelen en niet meer zo snel de straat op durven. Wij willen graag voor elke wijk een eigen Boa en meer blauw op straat’’, neemt Linda Klaver meteen het initiatief.

Daarnaast werd ook gesproken hoe de VVD bezig is om haar verhaal richting de kiezers te brengen. Zo zijn inmiddels al meerdere filmpjes gemaakt en is de communicatie verder vernieuwd.

,,Binnenkort komt zelfs ons verkiezingsprogramma als luisterboek ook beschikbaar op onze website’’, vertelt Edward Piena.

De definitieve kieslijst van de VVD is inmiddels bekend gemaakt, meer info op website.

Luister hier de uitzending terug van Politiek Café in Verkiezingstijd met VVD Ridderkerk.

Volgende week zaterdag 29 januari 2022 is de ChristenUnie Ridderkerk te gast het radioprogramma Politiek Café in Verkiezingstijd.