Radio en TV

Start Winter3daagse 2018 op TV Ridderkerk

Op zaterdag 15 december 2018 werd al het eerste pakketje voor de Winter3Daagse bezorgd bij de studio van RTV-Ridderkerk. Peter Laterveer van drone-leverancier PGL bezorgde het eerste voedselpakket per drone.

Miriam Renzen van FoodCompany Ridderkerk en Kas Cornelissen, projectleider van RTV-Ridderkerk van de Winter3Daagse namen de tas in ontvangst.

Uiteraard werd ook nog even gesproken met Peter Laterveer en Miriam Renzen over de actie. RTV-Ridderkerk voorzitter Hans Magito geeft daarnaast nog aan waarom het nodig is dat tijdens de Winter3Daagse zoveel mogelijk Ridderkerkers hun ‘hart tonen en iets voor een ander doen’ door te komen kijken naar alle optredens en activiteiten in het Winkelhart Ridderkerk op vrijdag 21 december, zaterdag 22 december en maandag 24 december.

Deze impressie wordt uitgezonden vanaf dinsdag 18 december tot en met maandag 24 december 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.