Radio en TV

Winter3Daagse Dag 2 van start

Zaterdag 22 december volgt dag 2 van de Winter3Daagse van RTV-Ridderkerk, die met medewerking van Winkelhart Ridderkerk voor het goede doel FoodCompany Ridderkerk zoveel mogelijk producten inzamelt voor haar klanten.

Op zaterdag 22 december start de uitzending al om 08.00 uur en duurt deze tot het einde van de extra koopavond, namelijk tot 21.00 uur. Ook nu weer staan er zeer veel muzikale optredens gepland, zoals het Ripasso Guitar Ensemble, Houtblazers Ensemble, zanger Demy de Groot, zangeres Zoë Sabee, het SWS-Koor, zanger Bjorn Litjes, het duo Andy & Grace, zanger Arno Kolenbrander, zangeres José Sep, Popkoor Different Koek en de zangeres Samantha Steenwijk.

De Winter3Daagse wordt afgesloten op maandag 24 december met optredens van het Ridderkerks Jeugdorkest o.l.v. Ivo Kouwenhoven en zanger Rob van Leeuwen, die repertoire van Frank Sinatra brengt. Daarnaast kunnen de bezoekers van het Winkelhart Ridderkerk nog wel wat verrassingen verwachten.

,,We hopen ook vandaag weer een heleboel producten in te kunnen zamelen voor de FoodCompany Ridderkerk. Er is een speciale lijst van producten die nu met name niet uitgedeeld kunnen worden aan de mensen, die gebruik maken van de FoodCompany. We hopen er met alle Ridderkerkers een geweldig mooie Kerst van te gaan maken. Ook ontvangen we bijzondere gasten in onze ‘glazen studio’, waar ook producten, kerstpakketten en dergelijke kunnen worden afgegeven voor de FoodCompany. Uiteraard worden al onze radio-uitzendingen tijdens de Winter3Daagse live uitgezonden vanuit het Winkelhart Ridderkerk en gaan we daar vandaan ook diverse internet- en film-uitzendingen maken. We hopen echt dat heel Ridderkerk zijn of haar hart zal tonen en iets voor een ander doen tijdens onze Winter3Daagse’’, besluit Hans Magito.

Het programma van vandaag:
11.15 uur Ripasso Guitar Ensemble
12.15 uur Hans van Katwijk
12.45 uur Houtblazers Ensemble
13.15 Demy de Groot
15.05 uur SWS-koor
15.25 uur Bjorn Litjes
15.40 uur Duo Andy & Grace
16.15 uur Arno Kolenbrander
16.45 uur Jose Sep
17.05 Popkoor Different Koek
18.45 uur Samantha Steenwijk

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.

Net als gisteren was zanger Hans van Katwijk ook op de zaterdag weer van de partij.

Wim van Wingerden in gesprek met de presentatoren
Eric Harreman en Marijke van der Schoor
Verslaggevers in het winkelcentrum Nico van Us en Willeke Havenaar.

Foto’s: Arjan ’t Jong