Laatste dag actie TOON JE HART in Winkelhart Ridderkerk

De actie “Toon je hart, doe iets voor een ander” met de inzameling van producten voor mensen die het wat minder hebben gaat woensdag 22 december van 10:00 uur tot 20:00 uur de laatste dag in. De organisatie zeer verrast door het enorme enthousiasme waarmee er gegeven wordt en zijn er inmiddels enkele duizenden producten binnengekomen. Maar er kan altijd meer bij, dus geef gul uw artikelen aan de medewerksters van de Foodcompany.

Bij de ingang van Albert Heijn, Jumbo en Lidl staan dan de vrijwilligers om uw bijdrage in ontvangst te nemen. Ook kunt u producten afleveren bij het voormalige Dolcis winkelpand naast Bram Ladage.

Wie nu wil zien aan welke producten er behoefte is, kijk dan op website Winkelhart Ridderkerk.

Mocht het inzamelpunt even niet bezet zijn dan is het ook mogelijk om de producten af te geven bij het inzamelpunt bij het voormalige Dolcis winkelpand in de Jorishof, naast Bram Ladage. Dit inzamelpunt is woensdag open van 10:00 tot 17:00 uur.

Op woensdag 22 december 2021 is er van 10.00 tot 20.00 uur een live radio-uitzending vanuit het voormalige Dolcispand.