Ridderkerk geeft gul aan TOON JE HART-actie

De TOON JE HART-actie is vrijdagmorgen 17 december 2021 van start gegaan. Ook deze zaterdag zijn de winkelwagentjes weer opgesteld bij de inzamelpunten in het Winkelhart Ridderkerk.

Met deze actie doen we een beroep op u om iets voor een ander te doen. Deze actie is opgezet om de cliënten van de FoodCompany Ridderkerk en de Voedselbank een mooie Kerst te bezorgen.

Bij de ingangen van de supermarkten Jumbo, Lidl en Abert Heijn, maar ook bij de Hema worden flyers uitgedeeld. Hierop is aangegeven aan welke producten er behoefte is.

Laat uw hart spreken en doneer iets. Hier zijn tevens de inzamelpunten. Wie 3 producten doneert ontvangt een kanskaart waarmee u een waardebon kunt winnen van € 50,00, te besteden bij één van de horecazaken in het winkelhart. Deze bonnen gaan niet ten koste van de actie voor het goede doel, maar worden bekostigd door de winkeliersorganisatie Winkelhart Ridderkerk.

De inzamelpunten zijn open op:

• Zaterdag 18 december 10:00 uur tot 17:00 uur
  • Dinsdag 21 december 10:00 uur tot 17:00 uur
  • Woensdag 22 december 10:00 uur tot 17:00 uur

Mocht het inzamelpunt even niet bezet zijn dan is het ook mogelijk om de producten af te geven bij het inzamelpunt bij het voormalige Dolcis winkelpand in de Jorishof, naast Bram Ladage. Dit inzamelpunt is alle actie dagen open van 10:00 tot 17:00 uur.

Wie wil weten aan welke producten er behoefte is kijk dan op website Winkelhart Ridderkerk.