Volop bedrijvigheid in tijdelijke studio Winter4daagse

In de tijdelijke studio in het voormalige Dolcis winkelpand in de Jorishof verwachten we verschillende gasten, die langs komen om een bijdrage te leveren aan de uitzendingen.

We gaan er 4 hele mooie radiodagen van maken met zo’n kleine 50 medewerkers die dan weer actief zijn. We beginnen al in het laatste weekend voor de Kerst. Op vrijdag 17 december is om 10.00 uur gestart en zenden we al onze reguliere programma’s uit vanuit het Winkelhart tot 17.00 uur. Ook op zaterdag is het van 10.00 tot 17.00 uur. In de dagen voor de Kerst zenden we uit op dinsdag 21 december van 10.00 tot 17.00 uur en op woensdag 22 december zenden we uit van 10.00 tot 20.00 uur.

Zo verwachten we mensen uit de politiek en maatschappelijke organisaties om het belang van de actie te ondersteunen, maar ook een kok die komt vertellen hoe we met de ingezamelde spullen toch een eenvoudige, maar wel mooi kerstdiner op tafel kunnen zetten.

Wat er ter plaatse gebeurt zal ook via onze website en social media-kanalen worden gecoverd. Uiteraard hebben we in onze radio-uitzendingen heel veel leuke en gezellige Kerstmuziek, maar gaan we ook langs met onze microfoon op verschillende locaties in het Ridderkerkse centrum en hebben we bijzondere gasten in onze studio.

We hopen dat heel Ridderkerk gaat helpen om de klanten van de FoodCompany/Voedselbank Ridderkerk ook een fijne Kerst te laten beleven.