Winter4daagse van start gegaan

“TOON JE HART, doe iets voor een ander”, dat is de slogan waarmee vrijdag 17 december 2021 de inzamelingsactie met de Winter4Daagse van start is gegaan. Vier organisaties slaan de handen in één om voor mensen die het wat minder hebben een mooie Kerst te bezorgen. De actie is officieel geopend door Ellen van de Woestijne, voorzitster BIZ Winkelhart Ridderkerk .

Food Company Ridderkerk, Kledingbank, RTV-Ridderkerk en Winkelhart Ridderkerk organiseren deze actie nu voor de derde keer. Vorig jaar moesten we een jaartje overslaan in verband met de Coronamaatregelen. Dit jaar kunnen we met de nodige aanpassingen toch aan de slag kunnen voor dit goede doel.

Op een aantal locaties zullen vrijwilligers flyers uit delen met aan welke producten er behoefte is en inzamelpunten creëren. Op de locatie bij het voormalige Dolcispand in de Jorishof kunnen ook producten worden afgegeven. Hier is ook de winkel die 2e handsspeelgoed verkoopt voor de actie “De Verjaardagstas”.

En RTV-Ridderkerk zal gedurende de actie haar radio-uitzendingen vanuit dit pand rechtstreeks verzorgen met muziek en gasten aan tafel.