Radio en TV

Tickets minima voor Schaatsbaan

Tijdens de Winter5Daagse wordt actie gevoerd voor de Voedselbank Ridderkerk/FoodCompany Ridderkerk. In het live radioprogramma schonk de Wijkvereniging Ridderkerk Centrum maar liefst 100 kaartjes voor de schaatsbaan, die op het Koningsplein staat. Wijnand Punt schonk namens de Wijkvereniging Ridderkerk Centrum een enveloppe voor de kaartjes aan Arianne Ripmeester van de Voedselbank Ridderkerk/FCR, die daar heel blij mee was.

Dit mooie initiatief kreeg daarna ook nog een bijzonder mooi vervolg later in de middag bij het presentatieduo Geeta Jewbali en Celwin Frenzen. De Schaatsbaan Ridderkerk (John Stip uiterst rechts) besloot om ook 100 kaartjes beschikbaar te stellen en BIZ Winkelhart (Ruud Scheenjes uiterst links) schonk er nog eens 200, en zo nodig meer, om alle kinderen van de minima de kans te geven om te gaan schaatsen.

Foto: Wendy Harreman